گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD

۴ بازديد

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD دو سيم كارت

 

اين روزها بازار گوشي‌هاي ميان‌رده آن‌قدر داغ شده كه توليد‌كنندگان سعي مي‌كنند توجه ويژه‌اي به آن داشته باشند؛ به‌نحوي‌كه برخي از ويژگي‌هاي گوشي‌هاي بالارده و بعضا پرچم‌دار خود را در اين رسته قرار مي‌دهند تا بخت فروش اين سري را افزايش دهند. استفاده از فلز در ساخت گوشي و استفاده از نمايشگر با كيفيت عالي از اين ويژگي‌ها هستند. سري A سامسونگ هم با همين هدف به وجود آمده‌اند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD

با موفقيت اين سري، حالا سامسونگ با نام‌گذاري سري جديد اين گوشي با نام 2016 سعي كرده قابليت‌هاي بيشتري را به آن‌ها اضافه كند. گوشي «سامسونگ گلكسي A5 (2016) دو سيم‌كارت» (Samsung galaxy A5 (2016)) از اين سري يك ميان‌رده‌ي باكيفيت به‌حساب مي‌آيد. سخت‌افزاري كه مي‌تواند براي انجام بسياري از امور مفيد باشد، بدنه‌ي زيبا و چشم‌نواز، نمايشگري كه كيفيتش چشم‌ها را خيره مي‌كند، حسگر اثرانگشت براي امنيت بيشتر و دوربيني كه تصاوير فوق‌العاده ثبت مي‌كند از مشخصات اين گوشي ميان‌رده هستند. استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ي يك گوشي ميان‌رده مي‌تواند ظاهري زيبا و چشم‌نواز را با خود به همراه داشته باشد.

قاب اصلي و قاب پشتي تمام‌فلزيگوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD به همراه ضخامت 7.3 ميلي‌متري و وزن 155 از ويژگي‌هاي جالب و جذاب گلكسيA5 هستند كه در مقايسه با نسخه‌ي سال قبل كمي افزايش داشته‌اند؛ همچنين سامسونگ سعي كرده رنگ‌هاي جديد را به اين سري اضافه و كاربران بيشتري را به سمت خود جذب كند. نمايشگري با پنل اولد و فناوري سوپر امولد به اندازه‌ي 5.2 اينچ و رزولوشن FullHD براي اين گوشي عالي به نظر مي‌رسد. اين نمايشگر مي‌تواند تصاوير را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراكم مناسب 424 پيكسل بر اينچ به تصوير بكشد. براي محافظت از آن هم از جديدترين نسخه‌ي محافظ‌هاي گوريلا گلس بهره برده شده است.

اين نمايشگر براي بازي و فيلم‌ديدن كاملا مناسب است. سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي قدرتمند و اختصاصي سامسونگ با نام اگزينوس 7580 به همراه دو گيگابايت رم جاي هيچ‌گونه نگراني را براي كاربران باقي نمي‌گذارد. اين تراشه‌ي 64 بيتي با پردازنده‌ي اصلي 8 هسته‌اي مي‌تواند تمام بازي‌هاي سنگين را به‌راحتي اجرا كند. در كنار اين سخت‌افزار مي‌توان پشتيباني از شبكه‌ي 4G، بلوتوث، راديو،NFC و Wi-Fi را هم اضافه كرد. از طرفي سامسونگ اين گوشي را به حسگر اثرانگشت مجهز كرده كه در كليد خانه تعبيه ‌شده است تا خيال كاربران از امنيت اين گوشي هم راحت باشد. دو دوربين با سنسور‌هاي 13 و 5 مگاپيكسلي براي گلكسي A5 كاملا مناسب و كافي به نظر مي‌رسند.

دوربين اصلي به فلشي از نوع LED مجهز شده است. با اين دوربين 13 مگاپيكسلي كه به لرزش‌گير اپتيكال تصوير هم مجهز شده مي‌توانيد ويديو‌هايي با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كنيد. اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و باتري با ظرفيت 2900 ميلي‌آمپر ساعت از ديگر قابليت‌هاي اين ميان‌رده‌ي خوش‌ساخت هستند. بدنه‌اي تمام‌فلزي با ضخامت و وزن مناسب، حسگر اثرانگشت، دوربين اصلي با سنسور 13 مگاپيكسل، نمايشگري 5.2 اينچي با فناوري سوپرامولد و تراكم بالا، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي قدرتمند اگزينوس 7580 و مقدار دو گيگابايت رم مي‌توانند براي اين گوشي ميان‌رده بسيار مناسب باشند و شانس خريد آن را بيشتر كنند. مي‌توان به اين مشخصات پشتيباني از شبكه‌ي 4G و باتري با ظرفيت مطلوب 2900 ميلي‌آمپر ساعتي را هم اضافه كرد كه اين گوشي را به يكي از بهترين‌هاي بازار تبديل كرده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.